Для рекламодавців

31770553_617174901951070_616813623611752448_oAGRODAY — це ділове видання про вітчизняний та міжнародний аграрний бізнес.
 
Проект був започаткований в листопаді 2017 року командою журналістів, які раніше працювали у низці бізнесових та просто провідних ЗМІ. Серед цих видань Бізнес, Forbes та Кореспондент. Пізніше ці люди створювали та випускали аграрний журнал LANDLORD.
 
AGRODAY — це видання про агробізнес, який сьогодні являється найдинамічнішним сегментом української економіки.
 
Наша місія стати літописцями нової економічної ери, ядром якої стане потужний аграрний потенціал України.
 
Запрошуємо приєднатися до проекту AGRODAY.
 
Гравцям аграрного ринку ми пропонуємо стати нашими діловими партнерами. Ми допоможемо вам професійно розповісти про вашу компанію та про вашу продукцію тисячам наших читачів.
 
Виробникам та дилерам сільськогосподарської техніки цікаві будуть наші репортажі з тест-драйвів техніки. У свій час ми співпрацювали з такими видатними компаніями як Lemken, New Holland, Vaderstad та Great Plains.
 
Продавцям та виробникам агрохімії гарантовано сподобається наш формат “історій успіху”, де ми показуємо наскільки ультрасучасні або ж навпаки — добре перевірені — препарати допомагають аграрію захистити свій врожай, а значить зробити свій бізнес успішніше. У попередніх проектах ми писали такі історії про продукти найбільших світових брендів. Серед них компанії BASF, DuPont та Bayer.
 
Останнє стосується також імпортерів та виробників посівного матеріалу. Як найпереконливіше продемонструвати переваги конкретного гібрида насіння без псевдонаукової маячні? Просто — журналісти AGRODAY вміють писати виважені та зрозумілі тексти, які стають справжніми інструментами продажів. У цьому сегменті наша команда співпрацювала з такими передовими компаніями як Maïsadour, Limagrain, Monsanto та Syngentа.
 

На нашому сайті ви можете замовити рекламу у її різних форматах:

  • розміщення банеру
  • промо публікації (іміджеві матеріали та спеціальні проекти)
  • брендування сайту та його рубрик
Портрет читача та статистика AgroDay

Скільки людей читає AgroDay:

  • Понад 11 000 читачів на Facebook
  • Понад 113 000 активних відвідувачів сайту щомісяця
  • 26 000 користувачів щотижня
  • Від 4600 унікальних користувачів щодня

Snymok Ekrana 173

Портрет читача AgroDay:

  • 25% — Керівники, менеджери середньої ланки
  • 25% — представники інвестиційних компаній, банків, юридичних компаній
  • 30% люди, що цікавляться технологіями, інноваційною технікою
  • 20% — державні службовці, люди, що цікавляться політикою, новинами виробництва

Канали трафіку: 

  • Соціальні мережі – 19 %
  • Прямі заходи – 20,5 %
  • Пошуковий запит – 5,23 %

Вік читача AgroDay:

  • 18-24 – 3,53 %
  • 25-34 – 21,39 %
  • 35-44 – 28,52 %
  • 45-54 – 21,54 %
  • 55-64 – 18,26 %
  • 65 + – 6,76 %

Щоб зорієнтуватися по вартості рекламних послуг AgroDay зв’яжіться з нами по спеціальній формі, що внизу цього тексту або ж пишіть на пошту: reklama@agroday.com.ua

[contact-form-7 id=”3734″ title=”Контактна форма 2_reklama”]