Agrejn Proviv Rebrendyng

Про це повідомляє latifundist.com.Зазначимо, що новий девіз компанії є: «Думаємо, як новатори. Працюємо, як лідери. Дбаємо, як сім'я».«Оновлення стилю, філософії та способу подачі бренду пов'язано з новим рівнем розвитку нашої компанії, з новими можливостями в комунікації з нашими партнерами і клієнтами. Адже вдосконалюватися — значить змінюватися», — розповідає Павло Мамин, директор «Консалт Агро».Він додає, що «Агрейн» проходить активну трансформацію, як внутрішню, так і зовнішню, зміцнює свої позиції як в рослинництві, так і в тваринництві, а також в логістиці та елеваторному напрямку.«Зберігаючи внутрішні цінності і оновлюючи зовнішній вигляд, ми стаємо сильнішими. Роботу зі створення нового дизайну виконує студія Mukovoz Design — українська студія дизайну, що спеціалізується на аграрному секторі», — додав директор «Консалт Агро».Нагадаємо, компанія KWS запустила нову онлайн платформу для аграріїв.