Agro9749 76651460992 696x480

Про це заявив Валерій Ткачов, заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці», передає agrotimes.ua.«В Україні на сьогодні у сфері зернової логістики ключовою ланкою залишається залізниця. Із 57 млн тонн збіжжя, що експортує Україна, 39−40 млн тонн припадає на залізницю, приблизно 5,5 млн тонн — на річковий транспорт, решта перевозиться автотраспортом», — розповідає Ткачов.Він зазначив, що «Укрзалізниця» здійснила рейтинг-аналіз роботи малодіяльних станцій, у результаті чого із 530 залізничних станцій, що працюють із зерном, 259 було визнано малодіяльними, 212 — маршрутними, такими, що за добу можуть відвантажити понад 44 вагони.«Малодіяльні станції працюють за таким особливим алгоритмом. Аби відвантажити з них зерно, до станцій потрібно подати вагони, за що „Укрзалізниця“ знімає додаткову плату у розмірі 204 грн/км без ПДВ. Особисто я завжди був проти такого механізму, тому зараз вживаються деякі заходи щодо зміни процедури», — пояснив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці».Таким чином, департамент комерційної роботи «Укрзалізниці» наполягає на зупинці на 2−3 місяці дії рейтинг-аналізу і його допрацюванні. Рейтинг-аналіз потрібен, але не в тому вигляді, в якому він діє зараз. До нього слід додатково внести багато технологічних і технічних критеріїв, адже на сьогодні показники кількості відвантажуваних вагонів за добу були узагальнені.«Якщо станція відвадвантажує менше 2,26 вагона за добу, вона вважаєтеся малодіяльною. При цьому не враховано, що вантажі бувають різні і вартість їх доставки також різна. Наприклад, 10 вагонів із зерном може дати більше грошей залізниці, ніж 50 вагонів з вугіллям», — підкреслив Валерій Ткачов.Нагадаємо, Кабмін вивів Сергія Кушніра із складу правління «Укрзалізниці».