Таку думку висловив Миколи Гордійчука, директора насіннєвої компанії «Агріко Україна», передає agrotimes.ua.«Підстав для росту цін на картоплю немає. Замість двох великих професійних картоплярів, які пішли з ринку прийшли інші й площі під культурою розширилися на 5%», — пояснює експерт.Разом з тим, холодна затяжна весна негативно вплинула на сходи картоплі та загострення хвороб. А сильні дощі заважають боротися з бур’янами.«Минулий сезон навчив фермерів уважніше ставитися до сортів, які вони обирають для вирощування. Адже збільшилися вимоги від роздрібних мереж. Торговельні мережі вимагають кращої якості, ніж будь-коли до цього», — розповідає Гордійчук.За його словами, роль супермаркетів, особливо цього року, із уведенням карантину, зросла. Ті фермери, які не мали контактів із супермаркетами, не могли продавати картоплю певний час.«Професійні виробники картоплі все більше орієнтуються на роздрібні мережі та переробників. Роль останніх також зросла. Адже під час карантину збільшилися продажі чипсів», — додав фахівець.Нагадаємо, в Україні «борщовий набір» овочів коштує 48 гривень.