Про це розповіла Олена Стретович, директор «Органік Мілк», передає agrotimes.ua.Зазначимо, що у компанії «Органік Мілк» прогнозують зниження попиту на продукцію.«Дітей відправлятимуть максимально у села і використовуватимуть місцеву продукцію, обмежуватимуться контакти у великих містах. Тому я прогнозую зниження попиту на продукцію, і не лише нашу. За місяць-два ми відчуватимемо проблему з сировиною», — вважає Стретович.Проте, компанія не підвищує цін на свою продукцію. Також компанія знизила для торгових мереж ціну на кефір на 25%.«Коли мине хвиля кризи, викликана коронавірусом, про користь органічної продукції говоритимуть ще більше, її цінність тільки зросте. Сьогодні ми маємо фінансову подушку, яка дозволить нам деякий час протриматися: не піднімати ціни, виплачувати зарплату робітникам, потроху розвиватися і виводити на ринок нові продукти», — зазначила директор компанії.Варто додати, що експорт не є пріоритетом компанії, хоча чимало ринків хотіли б купувати їхню продукцію.«Якщо ситуація з авіаперевезеннями не погіршиться, то ми частину продукції, яка буде надлишковою на внутрішньому ринку, відправимо на експорт. Так ми зможемо збалансувати своє виробництво і протриматися певний період», — підкреслює Олена Стретович.Таким чином компанія планує вийти на ринок Катару та Омана.Нагадаємо, в Україні дорожчає молочна продукція.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.