Миколаївські підприємці у соціальній мережі Facebook запустили декілька відкритих груп, які фактично стали віртуальним ринком продуктів харчування.

Лише за кілька днів група “продуктовий ринок Миколаєва онлайн” зібрала понад 7800 учасників. Серед них – покупці та продавці, фермери та власники продуктових мереж, що поставляли свою продукцію на ринки.

Члени групи обмінюються інформацією про товари, ціни, спосіб доставки, публікують фото та номери телефонів. При чому ціни на таких віртуальних майданиках продавці не підвищують, залишаючи їх ринковими.

Найбільшим попитом користуються картопля, молочні продукти, м’ясо, риба та продукти глибокої заморозки. Такий віртуальний бізнес за жорстких умов карантинних обмежень став чудовим виходом із ситуації, дозволяючи одним заробляти, а іншим – задовольняти потреби у продуктах харчування.

Трохи меншою популярністю користується група з продажу непродовольчих товарів, у якій понад 500 учасників.

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.