Пандемія COVID-19 не знає кордонів, охопивши увесь світ. У червоній зоні опинився в бізнес, якому довелося або зовсім припинити діяльність, або кардинально перелаштуватися під нові, жорсткі карантинні обмеження.

Втім, навіть за таких непростих умов, канадський фермер із канадського острова Принца Едуарда, що розташований на сході країни, знайшов спосіб безпечно реалізовувати свою продукцію.

Рональд Макфарлейн займається розведенням великої рогатої худоби і вже багато років реалізує коров’яче молоко, а також продукти зі свинини, маючи велику базу постійних клієнтів. Самоізоляція і припинення продажів через коронавірус сильно вдарили по фермеру, але він знайшов оригінальний вихід з ситуації, що склалася.

Рональд вирішив, що йому зовсім не обов’язково контактувати з покупцями. Коли клієнт приїжджає на ферму, він дистанційно робить замовлення, переказуючи гроші на банківську карту фермера. Після цього він під’їжджає до невеликого цеху, переобладнаного під магазин, з вікна якого показується Рональд. Чоловік вправно закидає придбану продукцію, попередньо упаковану в вакуумну упаковку, в салон автомобіля клієнта, при цьому відстань між ним і покупцем становить не менше чотирьох метрів.

При цьому фермер зауважив важливу деталь:

“Коли ви кидаєте заморожене свиняче м’ясо в вікно припаркованого автомобіля, потрібно бути впевненим, що ви влучно потрапите. Тому я часто тренуюся вдома, щоб максимально відточити свої навички і завжди потрапляти точно в ціль, – каже Макфарлейн. – Однак деякі люди не дуже довіряють мені, тому вважають за краще вийти з машини, залишивши вікна відкритими, щоб я міг закинути їм в салон придбану продукцію. Але це все одно краще, ніж залишитися без роботи і розгубити всіх своїх клієнтів”, – додає фермер.

Повідомляє Landlord