Foto Newsyouinfo Rect 6d38ac665df9ae254f502efe9f021590 696x390

Після загострення пандемії COVID-19 у Європі та введення в Україні обмежувальних карантинних заходів, спостерігається зростання попиту на мед та продукти бджільництва, насамперед, пилок та прополіс.

“Як відомо, споживання меду в Україні має сезонний характер — мед переважно сприймають як “ліки”, а про зміцнення імунітету згадують зазвичай взимку та на початку весни. В той час як максимальну користь для організму можна отримати за умови регулярного споживання натурального меду”, — зазначив співвласник ТМ “Знатний Мед” Валерій Курейко.

Споживачі поспішають бридбати мед, запаси якого у бджолярів швидко закінчуються, а свіжі партії смаколика з’являться не рашіе червня.

“Логічно, що у ситуації, що склалася, люди звернулися до перевірених віками засобів зміцнення та підтримки імунітету — до них традиційно відносять бджолиний мед. Звичайно, мед не є антивірусним засобом сам по собі. В той же час, у людини з хорошим імунітетом більше шансів не захворіти, а якщо навіть захворіє, то швидше подолати хворобу”, — сказав Валерій Курейко.

Також фахівець відзначив, що попри лідерські позиції України у виробництві меду, самі українці не відзначаються високим рівнем споживання. Так, у середньому ми споживаємо близько 1 кг на рік, у греків та словенців цей показник становить понад 1,5 кг, а у Німеччині та Швейцарії — близько 1,3 кг на рік.

На думку експерта загальний обсяг виробництва меду в Україні в 2019 році досягнув понад 100 тис. тонн. При цьому, внутрішній ринок України споживає трохи менше половини від вказаного обсягу. Іншими словами, якщо в 2019 році було вироблено понад 100 тис. тонн, а на експорт пішло 55,6 тис. тонн, то на внутрішньому ринку залишилося близько 40-50 тис. тонн.

Повідомляє landlord