523

Креативна компанія Leo Burnett Ukraine презентувала цифровий екологічний щоденник. За допомогою завдань, які виконує група людей, цей ресурс допомагає зменшити кількість відходів.

Наразі цей ресурс, який компанія створила до свого 25-річчя доступний кожному: відвідувачам сайту пропонують підписатися на Екоденник.

Основна його ідея базується на принципі краудсейвінгу: результат дає група людей пов’язана спільною ідеєю та метою. Учасникам пропонують щодня виконувати різні челенджі (ековиклики), які привчають до свідомого ставлення до відходів. Зараз на сайті 52 ековиклики на кожен день.

«Підтримка кожної сотні людей допоможе заощадити 1 тонну сміття!», – запевняють автори ресурсу.

Які ж ековиклики пропонується вирішувати? Наприклад, не викидати щоденні органічні відходи.

«Не сміття, а добриво! Всі ми прекрасно знаємо, що кавова гуща, чайна заварка та яєчна шкаралупа – це добриво для домашніх квітів»,- це один з ековикликів.

Також пропонується відмовитися від пакетів на користь торбинок, кілька ековикликів вирішують проблему пластику: навіть пропонується вирощувати на вікні цибулю, щоб зайвий раз не нести додому пакетик.

Повідомляє Landlord