Електронні комерційні платформи Китаю об’єднують зусилля, аби допомогти фермерам, що постраждали від коронавірусу. Платформи допомагають фермерам продавати їхню сільськогосподарську продукцію в мережі. Зв’язок фермерів з електронною комерцією як методом подолання бідності ініціює уряд КНР. Під час спалаху Covid-19 та карантинних заходів, запроваджених для нейтралізації коронавірусу, електронна комерція стала вирішальним каналом продажів для фермерів.

Фермери стикаються з величезними втратами внаслідок паралізованої економіки Китаю, оскільки оптові покупці не закуповують їхню продукцію, як це було зазвичай, до спалаху захворювання. Вплив коронавірусу на сільськогосподарський сектор Китаю може відчуватися протягом тривалого періоду через час, необхідний для циклів вирощування сільськогосподарських культур. 

Основні платформи електронної комерції, такі як Alibaba, JD та Pinduoduo, розпочали спеціальні кампанії та створили фонди субсидій, щоб полегшити онлайн продаж свіжих продуктів.

Pinduoduo оголосив про спеціальну кампанію з прямих продажів продуктів із фермерських господарств, продаючи фрукти та овочі з майже 400 сільськогосподарських районів по всій країні. З них 230 офіційно визнані постраждалими від бідності округів.

Фірма, що базується в Шанхаї, також виділила 500 мільйонів юанів (це приблизно 71 мільйон доларів) субсидій у вигляді купонів або знижок для покупців, які зацікавлені придбати китайську фермерську продукцію. Компанія зазначила, що крім фонду субсидій, вона також виділяє 2 юані на компенсацію фермерам логістичних витрат. 

Taobao Alibaba створює фонд для 1 мільярда юанів для ініціативи з підтримки фермерів. Компанія максимально розширює рекламний доступ до продукції, зв’язуючи клієнтів із спеціальною цільовою сторінкою на домашній сторінці Taobao. JD запустила спеціальний канал продажів для фермерів, що постраждали від кризи, спричиненої коронавірусом.

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...