Вітчизняні мережі супермаркетів «Новус», «МегаМаркет», «Сільпо», Fozzy, «Фора» та «АТБ» почали виявляти посилений інтерес до митої картоплі.

Про це повідомили в Українській асоціації виробників картоплі (УАВК).

Як повідомила виконавчий директор УАВК Оксана Руженкова, впродовж осені 2019 року до асоціації зверталося чимало категорійних менеджерів торговельних мереж із проханням надати інформацію і контакти господарств, що можуть постачати миту картоплю.

Зокрема, менеджери «Фори», де проводиться ребрендинг і взято курс на задоволення потреб споживачів середнього рівня достатку, повідомили, що відтепер орієнтуються на загальноцивілізаційні санітарні вимоги і мають намір впродовж 2020-2021 років прибрати з полиць немиту продукцію.

«Подібна картина наразі спостерігається в усіх супермаркетах «Новус», «МегаМаркет», структурах Fozzу Group («Сільпо», Fozzy, «Фора»), мережі «АТБ». На їхніх полицях в наявності як немита, так і мита картопля. Немита в роздріб коштує в межах 11,5-12,5 грн, мита і нефасована – 17 грн. Цікаво, що споживачі більш охоче розглядають і купують митий товар, ніж продукцію з землею, що має більш програшний, нетоварний вигляд», — зазначила Оксана Руженкова.

Поки що в Україні промислове обладнання для миття і шліфування картоплі мають лише три підприємства: Green Guild Group (ТМ «Матуся Потуся», «Вовка Морковка», «Пані Цибулька», «Бурякович»), ПП «Імпак» (ТМ «Овочиста») та агрохолдинг «АТК» (ТМ «Фреш-Ко»).