В Україні все ще досить низька культура споживання індичого м’яса, але з кожним роком індичатина стає популярнішою.

У цьому переконаний Ігор Трепаченко, власник ТОВ «Трепаченко» (Чернігівська обл.), яке спеціалізується на вирощуванні індиків.  «В нашій країні ніша індичатини ще не заповнена і найближчим часом, я вважаю, що не заповниться, тому що цей бізнес вимагає великих інвестицій і трудовитрат. Зараз навряд чи хто захоче інвестувати сюди дорогі кредитні кошти», – зазначив Ігор Трепаченко.

Значна частина господарств по вирощуванню індиків заснована на закордонних інвестиціях, а ринку м’яса індиків не так багато гравців, тому вони не конкурують між собою.

«Кожен працює в своїх регіонах, і боротьба переважно спрямована на зменшення собівартості продукції, виробництва, і це на тлі постійного зростання витрат на опалення, корми, заробітні плати і т.д.», – пояснює Ігор.

У індиківництва існує яскраво виражена сезонність.  Основний пік реалізації індичатини доводиться на новорічні свята, після яких настає тривалий спад до Великодня. Після нього знову спад – і так раз за разом.

До інформації: ТОВ «Трепаченко»  вирощує 76 тисяч голів індиків одночасної посадки. Батьківське стадо налічує 5 тисяч голів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...