Quot Quot

Українські виробники, що займаються виготовленням сиру фета, придумали для нього нову назву.

Про це розповіла заступник голови громадської спілки «Вівчарство та козівництво України» Наталія Якименко.

«В Україні є давнє слово, яке рідко використовується, — набіл. Тож виробники пропонують продавати фету як набіл росольний», — розповідає голова спілки.

Необхідність пошуку нової назви для продукту виникла у зв’язку з імплементацією Угоди про асоціацію з Європейським cоюзом. Фета захищена в ЄС як географічне зазначення, тож з 2023 року вітчизняні компанії не матимуть права так називати свій продукт.

Наразі українським виробникам для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, аби донести цю інформацію до споживачів.

Повідомляє Аgroreview