Українські виробники, що займаються виготовленням сиру фета, придумали для нього нову назву.

Про це розповіла заступник голови громадської спілки «Вівчарство та козівництво України» Наталія Якименко.

«В Україні є давнє слово, яке рідко використовується, — набіл. Тож виробники пропонують продавати фету як набіл росольний», — розповідає голова спілки.

Необхідність пошуку нової назви для продукту виникла у зв’язку з імплементацією Угоди про асоціацію з Європейським cоюзом. Фета захищена в ЄС як географічне зазначення, тож з 2023 року вітчизняні компанії не матимуть права так називати свій продукт.

Наразі українським виробникам для ребрендингу фети доведеться запустити потужну маркетингову програму, аби донести цю інформацію до споживачів.

Повідомляє Аgroreview

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...