112431

Для того щоб малий сільгоспвиробник міг експортувати свою продукцію, Мінекономіки розпочало реалізацію кількох інформаційних і навчальних проєктів, беручи участь в яких, фермери абсолютно безкоштовно отримують нові знання, а також відповіді на всі запитання, що стосуються агроринку.

Про це повідомила заступниця міністра розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Інна Мєтєлєва.

Чи може звичайний фермер пробитися зі своєю продукцією за кордон? «Так!» – стверджує Інна Мєтєлєва, наголошуючи, що найбільше цьому сприяє участь у різноманітних заходах – форумах, виставках, презентаціях, оскільки на них з’їжджаються ті, хто безпосередньо може стати потенційним партнером.

Умови виходу на експортні ринки

Заступниця міністра назвала дві основні умови для виходу сільгоспвиробників на зовнішні ринки:

  • треба працювати в легальній площині – це основний момент;
  • необхідно дотримуватися стандартів.

Інна Мєтєлєва розповіла, що сьогодні у фермера, який розуміє, на який ринок він хоче зайти, є багато можливостей.

Проєкти для фермерів

Серед інструментів, які пропонує уряд, – проєкт «Агротрейд», за яким аграрії можуть звернутися й отримати повну підтримку щодо вимог ринку, очікувань споживачів, мит, усього супроводу, який необхідний для постачання продукції на експорт.

«Сьогодні, навіть тільки починаючи виробляти щось, можна безкоштовно отримувати повний цикл підтримки і вже розуміти з фокусом, куди ти йдеш», – відзначила заступниця міністра.

На рівні державного фонду підтримки фермерських господарств Мінекономіки розпочало реалізацію проєкту фермерського хабу. Взяти участь у ньому можуть усі, хто є фермерами, або бажають ними стати.

Проєкт передбачає 50 навчальних дистанційних курсів, а яких фермери можуть отримати знання за напрямами:

  • технології,
  • бізнес-планування,
  • експортні ринки.

Повідомляє Landlord