Say No To Dizel Show

За 2020 рік у Індонезії внутрішнє споживання біодизелю досягне близько 9,5 мільйонів кубометрів, що на 45% більше у порівнянні з поточним роком (6,63 млн кубометрів).

За даними місцевої Асоціації виробників біопалива (APROBI), таких результатів країна досягне завдяки реалізації програми B30, яка передбачає обов’язкове використання паливної суміші з 30% вмістом пальмового масла для дизельних галузей промисловості з січня 2020 року.

За допомогою B30 індонезійський уряд планує заощадити 60 трильйонів рупій на імпорті викопного палива у наступному році.

Програма B30 було прийнята індонезійським урядом в умовах уповільнення глобального попиту на пальмову олію – головний експортний товар архіпелагу. З обсягом виробництва 43 млн тонн в 2018 році Індонезія є найбільшим у світі виробником пальмової олії.

При цьому країні необхідно близько 1,7 мільйона барелів нафти щодня для її населення в 260 мільйонів чоловік, тоді як вона виробляє лише близько 800 тисяч барелів, за даними міністерства. Імпорт палива є дорогим і збільшує дефіцит торгового балансу, тому уряд вирішив замінити дизельне паливо біодизелем.

Використання біодизелю також створило у Індонезії нові робочі місця, оскільки були побудовані заводи з переробки палива.

B30 – це паливна суміш з 30% метилового ефіру пальмової жирної кислоти і 70% звичайного дизельного палива.

У вересні 2018 року уряд Індонезії зробив паливну суміш В20 ( з 20% вмістом пальмової олії) обов’язковою для дизельних галузей промисловості.

Повідомляє EcoTown