ТОВ «Чікен-Люкс» (Дніпропетровська область), яке вирощує курей-бройлерів, поставило в пріоритет розвиток власної торгової марки для роздрібної торгівлі у невеликих супермаркетах, а також вирощування та реалізацію «домашньої екокурки» й екологічно чистої продукції.

Про повідомив директор «Чікен-Люкс» Костянтин Литвинюк.

«Створюватимемо й розвиватимемо брендбук екологічно чистої продукції», – зазначив керівник компанії. Щоб розширити асортимент, господарство кооперуватиметься зі свинокомплексами.

Для виробництва екологічно чистої продукції у господарстві використовують сучасні технології вирощування птиці.

«Ми дуже переймаємося якістю продукції, яку виробляємо, тому повністю відмовилися від таких кормових антибіотиків, як стимуляторів росту, – розповів Костянтин Литвинюк. – Натомість додали у повнораціонні комбікорми фітобіотики».

Крім того, у ветеринарно-санітарній схемі господарство застосовує на постійній основі нутрицевтик та рідкий підкислювач. «Перший продукт задаємо як антистресовий препарат після та перед вакцинаціями, а також як стимулятор продуктивності. Другий – як засіб для боротьби з патогенами, – уточнив директор компанії. – Також даємо його в разі зміни раціонів або за ризиків виникнення бактеріальних захворювань».

Компанія «Чікен-Люкс» у 2020 році планує збільшити потужність виробництва до 3,2 тис. тонн м’яса на рік.

До інформації: ТОВ «Чікен-Люкс» утримує 220 тис. голів птиці одночасної посадки. Має два забійні цехи: промисловий забій – до 2,5 тис. голів/год., ручний забій – до 2 тис. голів на зміну.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...