Кількість вітчизняних операторів органічного виробництва, які мають напрямок органічної переробки, за рік зросла на майже 15 %.

На сьогодні в Україні 60 компаній розвивають органічну переробку – це 9,8 % виробників, які вже мають маркований органічний продукт в пропозиції для кінцевого споживача.

Про це повідомила президент ГС «Органічна Україна» Олена Березовська. За її словами, із 617 операторів вітчизняного ринку, 86 мають переробку як вид сертифікованої діяльності, із них 60 операторів упаковують продукцію для торгової полиці.

Слід зазначити, що асортимент продукції буде повний, якщо врахувати фреш- групу – відповідно упаковані та марковані свіжі фрукти та овочі, які в 2019 році більш впевнено стали на торгові полиці.

«За нашими даними, 14 компаній мають затверджене органічне маркування для плодовоовочевої продукції і більшість цієї продукції реалізовується на внутрішньому ринку. Звісно, частка переробленого продукту продається не тільки в Україні. Стабільний попит на перероблену органічну продукцію зберігають країни Європейського Союзу і також з’являється інтерес і у азійських трейдерів», – зазначила Олена Березовська.

Українські компанії-лідери в цьому сегменті утримують позиції надійних постачальників вже переробленої бакалеї, соків, фруктових паст тощо.

«Цей відсоток зовсім невеликий, і перероблений продукт, частіше всього, отримує європейський бренд, але це також створює стабільний попит для українських виробників. Постійна комунікація з міжнародними трейдерам підтверджує величезний потенціал вже переробленого українського органічного продукту на світових ринках», – підсумувала президент громадської спілки.

Повідомляє AgroTimes

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...