Для того щоб українські бджолярі могли отримати максимальний прибуток, слід експортувати мед як готову продукцію з доданою вартістю (перероблену та розфасовану), і такий шлях може забезпечити лише кооперація. У результаті жорсткої конкуренції вітчизняні бджолярі залишаються без збуту продукції.

Час об’єднатися для створення власного ринку – закликав українських пасічників керівник проєкту UA Global Ukraine Денис Бакаєв під час конференції «Сучасне бджільництво – 2019», яка нещодавно пройшла у Мелітополі.

«Лише кооперація дозволить пасічнику стати частиною системи від бджоли до прилавку та контролювати весь процес від збору меду до продажу його кінцевому споживачеві», – наголосив Денис Бакаєв.

За словами експерта, одним із найперспективніших напрямків для експорту українського меду як готової продукції з доданою вартістю (переробленої та розфасованої), є ринок США. Проєктом UA Global Ukraine вже розроблено детальний план дій щодо виходу українського меду на американський ринок.

Денис Бакаєв закликав пасічників, переробників та експортерів меду об’єднуватися, щоб разом отримати максимальний прибуток.

Повідомляє Landlord