У Німеччині, яка є основною країною-споживачем органічної продукції українського виробництва, 9,7% обсягу органічних продуктів припадає на овочі та 7,8% – на фрукти. До половини витрат на органічні продукти складають витрати на органічні молочні продукти та яйця.

Про це свідчать матеріали Дослідження ринку органічної плодоовочевої продукції, проведеного «Органік Стандарт», Organic Business School і Українським проєктом бізнесрозвитку плодоовочівництва (UHBDP).

«Відповідно до останнього дослідження Дослідного інституту органічного сільського господарства (FiBL, Швейцарія) у 2017 році вартість продажів органічної продукції у світі склала $97 млрд. Двократне зростання порівняно з 2016-м роком було зафіксовано на багатьох передових ринках органічної продукції. Найбільші органічні ринки належать США ($45,2 млрд), Німеччині ($11 млрд) та Франції ($8,8 млрд)»,– зазначають автори дослідження.

У Німеччині, сьогодні все більше молоді свідомо переходить на споживання органічних продуктів. Кількість покупців у віці до 30 років, котрі надають перевагу органічним продуктам, щороку зростає в середньому на 9%. Станом на сьогодні 22% німецької молоді за можливості обирають винятково органічну продукцію, ще 52% — купують її регулярно. В цілому, ринок органічної продукції в Німеччині стрімко зростає і становить сьогодні близько 10 млрд євро на рік.

Супермаркети стали рушійною силою органічного ринку, тоді як німецькі рітейлери стикаються з дедалі більшою конкуренцією. Якщо у 2014 році 33% всіх органічних продуктів було продано в спеціалізованих магазинах, то в 2017 році це число скоротилося до 29%, при тому, що 60% органічної продукції було реалізовано звичайними роздрібними продавцями.

Повідомляє AgroTimes

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...