Світовий ринок заморожених овочів та фруктів зростає і це створює суттєві можливості розвитку новим гравцям.

Зокрема, протягом останніх п’яти років європейський імпортний ринок заморожених овочів та фруктів у грошовому еквіваленті зріс на 5% і у 2018 році сягнув 5,5, млрд євро.

Як зазначають аналітики Ради з питань експорту продовольства, вартість імпорту зростала інтенсивніше за його фізичні обсяги, що пояснюється стабільним подорожчанням продукції — внаслідок стабільного попиту з боку європейського споживача та тимчасового дефіциту продукції на ринку.

Рушієм росту стало й збільшення споживання замороженої продукції, зокрема у ЄС, який імпортує значні її обсяги для приготування напівфабрикатів, молочних і кондитерських виробів.

Найбільшими європейськими споживачами заморожених фруктів і овочів (понад 50% обсягу) є Італія, Німеччина та Франція.

І хоча фахівці наголошують, що загалом на світовому ринку заморозки найпопулярнішими є гриби, солодкий перець, артишоки і спаржа, однак попит на заморожені ягоди (малину, ожину, чорницю) теж динамічно росте.

Цим користаються нові гравці ринку, зокрема виробництво заморожених ягід у Мексиці та Китаї останніми роками суттєво збільшується.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.