Директор сільськогосподарського відділу компанії «Ерідон» (Київська обл.) Володимир Яковчук розповів, чому його підприємство останнім часом активно розвиває тваринницький напрям і чому це соціально важливий аспект у масштабах всієї країни.

В Україні тваринництво більше розглядається, як соціальний проект. Втім, він може бути прибутковим, якщо дотримуватися наступних умов:

  • впровадження сучасних технологій
  • модернізація виробництва
  • професіональний менеджмент
  • інвестиції

Група компаній «Ерідон» вже давно займається тваринницьким напрямом, адже для них  це один із основних способів диверсифікації бізнесу.

«Ми маємо одну молочно-товарну ферму на 500 дійних корів у Житомирській області – це одна із перших в Україні роботизованих ферм, де використовується обладнання DeLaval. Відкрили також ще дві молочно-товарні ферми: одну в Черкаській, а другу – у Київській області.

Також прийнято рішення зайняти нішу відгодівлі м’ясних корів, оскільки в Україні цей сегмент не зайнятий. Компанія «Ерідон» прагне стати піонером на цьому напрямку. Тому ми придбали маточне поголів’я і будемо його відгодовувати з подальшою реалізацією на вітчизняному та зарубіжних ринках. Ми розглядаємо кожен сегмент нашого бізнесу як окремий бізнес-юніт, який повинен бути рентабельним і економічно обґрунтованим.

Крім того, менеджер відзначив, що нині в Україні практично не розвинена культура споживання яловичини, адже українцям куди ближче до душі свинина та курятина. Проте світовий тренд на здорову, дієтичну їжу з кожним роком зростає дедалі більше, відтак червоне м’ясо, яке має високі поживні властивості і вважається корисним, незабаром має стати популярним і на теренах України.

«В Україні на сьогоднішній день взагалі не розвинена культура споживання яловичини. Серед всього іншого наше завдання полягає в тому, аби прищепити цю культуру. І зрештою розвинути напрямок через якісний продукт, який ми матимемо у підсумку».

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.