Одним із еталонних активів господарства «Україна», що на Тернопільщині, є молочна ферма, яка, попри інвестиції в розмірі 96 млн гривень, приносить чималі дивіденди й може слугувати прикладом для інших молочників щодо досягнення рентабельності в цьому бізнесі.

Засновник підприємства «Україна» Олег Крижовачук поділився секретом створення успішної молочної ферми. Очільник не приховує, що в розвиток ферми довелося вкласти майже 100 млн гривень, проте без чіткої стратегії розвитку досягти прибуткового балансу не вдалося б. Тож у своїй системі управління пан Олег користується принципом “4K” – кадри, корова, корівник і корми.

Кадри

Кожна корова перебуває під пильною увагою спеціалістів ферми, які слідкують за її харчуванням, контролюючи корми в режимі 24/7. Доярками на фермі є суто молоді хлопці, яким допомагають технік й оператор, що в режимі онлайн відслідковує та аналізує всі процеси.

Корова

Стадо куплялося в Європі. Кожна корова обиралася  окремо і зараз «Україна» вже має звання племінного заводу.

Корівник

Корова повинна відчувати себе щасливою, мати свіже повітря, можливість вільного вигулу, комфортну температуру та доглядатися в чистоті. Саме молоко одразу охолоджується і має ґатунок екстра, на нього завжди високий попит. Корівник Олега Крижовачука – це виставка досягнень виробників обладнання для молочних ферм.

Корми

За допомогою супутникових програм аналізується склад майбутніх кормів на полі, встановлюється та  коли їх треба косити.

«Ми зараз отримуємо по 35–37 літрів молока на добу з кожної корови. І наша ферма вже приносить по 500 000 гривень на день. Зараз будемо розвивати продаж нетелей, а бичків, які народжуються, будемо відгодовувати на продаж на м’ясо», – констатує господар.

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.