У скандинавських країнах спостерігається посилення уваги до продукції місцевого виробництва. При однаковій ціні імпортних органічних овочів чи фруктів та місцевих конвенційних, споживачі частіше голосують кроною за патріотизм.

«Шведське місцеве виробництво збільшується за допомогою нових технологій. Зараз ми маємо можливість вирощувати більше різноманітних продуктів, таких як томати, огірки, баклажани, чилі та перець. Нові технології продовжили сезон, а також покращили можливості зберігання. Наприклад, наші шведські яблука тепер доступні довший час, оскільки технологія дозволяє нам створювати нові сорти, які ми можемо зберігати довше», – розповіла представниця шведської оптової компанії “Hebes” Аніта Янссон.

Шведські споживачі надають перевагу продуктам місцевого виробництва, але, як і у багатьох інших країнах, не готові платити за це вищу ціну.

«Ми бачимо компанію у ЗМІ про ріст популярності місцевих продуктів, але продажі цього не відображають. Це тому, що продукція, що вирощується в країні, завжди дорожча», – зауважила Аніта Янссон.

Хоча продажі місцевої продукції не настільки високі, як очікувалося, але її популярність конкурує з органічною продукцією.

«Коли з’являється вибір між місцевими конвенційними помідорами та імпортними органічними, споживач частіше обирає місцеві», — сказала представниці рітейлу.

Повідомляє AgroTimes

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.