Британський стартап планує побудувати біоелектричний гібридний літак на 18 місць. Концепцію літака Bio Electric Hybrid Aircraft (BEHA) розробила компанія Faradair Aerospace.

«Екологічний літак на біопаливі буде видавати в два рази менше шуму, ніж звичайні реактивні літаки завдяки електродвигуну, який буде використовуватися для зльоту і посадки, – стверджує керуючий директор Faradair Aerospace Ніл Клафлі. – При зльоті машина буде виробляти тільки 60 дБА (акустичний децибел), тоді як у звичайних реактивних літаків цей показник досягає 140 дБА».

У нинішню модель – M1H – включена запатентована конфігурація потрійного кільця крила, яка дає літаку велику піднімальну силу та забезпечує можливість швидкого зльоту і посадки (Short Take-Off and Landing).

«Безпосередньо для польоту, а також для підзарядки електродвигуна в задній частині літального засобу встановлять турбогвинтовий двигун потужністю 1600 кінських сил, – зазначають у компанії. – Літак зможе сідати і злітати з більш коротких злітно-посадкових смуг – йому потрібно лише 300 метрів при наявності векторної тяги, яку забезпечать два протиобертових вітрових гвинта, особлива форма крила і легкий корпус з вуглецевих композитів».

Багатофункціональний літак BEHA M1H дозволить операторам надавати послуги повітряного транспорту і здійснювати регулярні перельоти: приміром, вдень для пасажирських перевезень, а вночі – для вантажних, пояснює керуючий директор Faradair Aerospace Ніл Клафлі. «Літак можна використовувати для пасажирських і вантажних перевезень на швидкості 370 кілометрів на годину, – зауважує Ніл. – Це відкриває нові можливості, які не обслуговуються діючими повітряними судами”.

Перший комерційний політ нового літального засобу намічений на 2025 рік.

Група інженерів, що співпрацює з Університетом Суонсі, передбачає, що перш за все розробкою зацікавляться невеликі авіалінії. По-перше, на новому літаку переліт, наприклад, між Лондоном і Манчестером стане коротшим – 42 замість нинішніх 60 хвилин. По-друге, повітряне судно працюватиме на біопаливі замість традиційного реактивного палива, що робить його більш екологічним. А використання електрики для посадки і зльоту скоротить витрати на переліт, що знизить вартість квитка для пасажирів і, ймовірно, приверне нових клієнтів.

Компанія також стверджує, що конфігурація літака може бути змінена з пасажирського на вантажний всього за 15 хвилин, що робить його ще більш привабливим для перевізників, які мають намір використовувати літальний апарат для різних потреб.

Повідомляє Ecotown

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.