На ринку томатів з’явився новий коктейльний бренд – Yoom. Ці томати мають темно-фіолетовий колір шкірки, червону, майже помаранчеву м’якоть, дуже добрий смак (вдалий баланс між солодким і кислим) та високий вміст антоціанів, що є антиоксидантами.

Новий сорт отриманий фахівцями Syngenta у результаті традиційної селекції і вперше був представлений цього року на виставці «Фрут Логістика» в Берліні.

Томат привернув значну увагу покупців з Іспанії, Італії та Португалії. На даний час цей  бренд виводиться на ринки Австралії, США та Канади.

В плодах нового томата вміст антиоксидантів значно вищий, ніж у звичайних томатах. Саме ці речовини надають томатам Yoom незвичайний фіолетовий колір.

У процесі природного дозрівання плоди набувають характерного кольору, щільної консистенції та накопичують цукор.

У зимовий період гібрид вирощують у країнах Південної Європи, а зараз іде збирання врожаю в Північній Європі. Це забезпечує цілорічні поставки нового томата на ринок.

Повідомляє EastFruit

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.