Невеликих магазинчиків зі свіжими овочами, фруктами та салатами в Україні ще дуже мало. Однак це дуже затребуваний формат, повідомляє на своїй сторінці в Facebook ТМ «Салатик Лайф».

«Попит набагато перевищує пропозицію. Тому магазинчиків відкривати потрібно багато та швидко. На один магазин сума інвестицій може сягати від 30 до 200 тис. грн.

Може бути кілька інвесторів на одну локацію. Або можна інвестувати в кілька магазинів одразу», – йдеться в повідомленні.

«Тісна співпраця з локальними фермерами і, звичайно ж, з північних регіонів – наша перевага. Головне – все суперсвіже. В нас представлені мікрозелень, миті салати та зелень власного виробництва. Загалом всього багато і цікаві ціни.

Взимку у нас налагоджений власний імпорт салатів. Це забезпечує якість, ціну та асортимент. Тепер в магазинчиках буде зрізана мікрозелень і та, яка ще зростає в контейнерах (боксах)», – діляться досвідом представники «Салатик Лайфу».

«За рахунок невеликих інвестицій, ми зможемо запропонувати споживчу ціну на всі товари. На ціну впливає багато факторів. Тому ми більше будемо впливати на фактори, що формують ціну. І це зробить зелень, салати та екзотичні фрукти доступними», – йдеться в повідомленні.

Повідомляє EastFruit

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.