Американська компанія The Wonderful Company очікує, що швидкий запуск її бренду  – лимона без кісточок (Wonderful Seedless Lemons) стане справжнім проривом. Це буде стимулювати зростання продажів і створить новий преміальний сегмент на північноамериканському ринку лимонів.

Wonderful Seedless Lemons повинні з’явитися у продажу в американських і канадських рітейлерів цієї осені.

Старший віце-президент з маркетингу Адам Купер розповів про споживче дослідження, яке показало, що покупці лимона не люблять насіння в своїх лимонах. «Ми знаємо з наших досліджень, що вони готові платити більше. І ми віримо, що завдяки нашим високим стандартам якості і нашому маркетинговому досвіду ми зможемо створити відмінний бренд з Wonderful Seedless Lemons », – сказав Адам.

Сорт без кісточок був виведений австралійським фермером. Компанія Wonderful співпрацює з цим фермером в сфері забезпеченя права на виробництво і маркетингу в Північній Америці. У найближчі місяці буде зібраний перший врожай лимонів без кісточок. Фрукти протягом першого сезону будуть надходити в торгівельні мережі з жовтня по червень.

«Більше 60% американських домогосподарств купують лимони протягом року, а коли ми спілкуємось з покупцями лимонів, то більше 80% стверджують, що вони готові купити Wonderful Seedless Lemons», – сказав Купер.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.