Вирощена в Україні лохина з’явилася на полицях Lidl – однієї з найбільших і найвимогливіших мереж супермаркетів у світі.

Про це повідомляє на  власник і консультант з експорту компанії Vinaigrette LLC Максим Кулик.

Експерт наголосив: для того щоб українська лохина потрапила до німецької міжнародної мережі супермаркетів, присутньої в більшості країн Євросоюзу, знадобилося понад 8 місяців роботи.

Успіху вдалося досягти завдяки системному підходу, дотриманню холодного ланцюжка постачання, правильному підбору сортів і відповідальності за якість продукції виробника лохини ТМ BigBlue.

«Наступний крок – це наш бренд на полиці і вхід в органік-рух мережі Lidl», – відзначив Максим Кулик.

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...