Експорт органічної продукції у грошовому еквіваленті втричі більший за внутрішній споживчий ринок в Україні – 99 млн євро проти 29,4 млн євро відповідно. 

Про це повідомила заступник міністра агрополітики України Олена Ковальова під час обговорення нових норм щодо обігу та маркування органічної продукції.

“Сьогодні ми розширюємо коло учасників органічного ринку, залучаючи не лише виробників, технологів та контролерів, але і тих, хто безпосередньо реалізує продукцію і забезпечує її фактичну поставку до споживача”, – зазначила О.Ковальова.

За словами керівника проекту ЄС “Підтримка впровадження сільськогосподарської та продовольчої політики” Джона Міллнза, українську органічну продукцію слід популяризувати та експортувати на всесвітній міжнародний органічний ринок, який постійно розширюється.

Довідково: від 2 серпня вступає в дію Закон України “Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції”.

Повідомляє Рopozitsiya

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...