Мелітопольська черешня, Херсонський кавун,  Карпатський мед – ці та інші продукти можуть бути зареєстровані як географічні зазначення в Україні та ЄС. Які реальні перспективи використання подібних брендів і що це дає агровиробникам?

У квітні цього року Мінагрополітики затвердило перелік 8 пріоритетних продуктів, котрі можуть бути зареєстровані як географічні зазначення (ГЗ) в Україні та Євросоюзі. Використання ГЗ не лише підвищує пізнаваність бренду, але й збільшує його експортний потенціал.

На жаль, сьогодні європейському споживачу відомо дуже мало українських брендових продуктів. Розширення використання ГЗ у назвах допоможе українській продукції завоювати популярність на зовнішньому ринку.

Зокрема Херсонський кавун може стати першим кавуном зі статусом ГЗ. Завдяки цьому Україна буде джерелом рідкісних продуктів у переліку географічних зазначень ЄС.

Головні переваги використання ГЗ

  • завдяки використанню ГЗ українські аграрії можуть збільшити експорт та розширити ринки для своєї продукції.
  • розвиток системи ГЗ допоможе вирішити проблеми стандартів якості в агросекторі – підвищити якість продукції і для зовнішнього, і для внутрішнього ринку
  • розвиток ГЗ сприятиме об’єднанню та співпраці місцевих виробників (деякі сільгоспвиробники вже створили асоціації для сприяння реєстрації ГЗ – наприклад бринзи, кавунів, вишні).
  • використання ГЗ допомагатиме розвивати агротуризм

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.