Українська компанія «Асканія-Пак» (м.Київ) налагодила продаж меду власного виробництва в Сінгапурі через онлайн-супермаркет Redmart – один із найзначніших торговельних майданчиків Підвенно-Східної Азії, який належить лідеру онлайн-торгівлі  AlibabaGroup.

AlibabaGroup – китайська група компаній, що займаються бізнесом в Інтернеті.

За інформацією Секретаріату з підтримки експорту української продовольчої та аграрної продукції, продуктова лінійка «Асканії-Пак» у Redmart охоплює 12 видів меду в роздрібній упаковці: липовий, акацієвий, гречаний, луговий, а також крем-мед з різними смаками – полуниці, абрикосу, лохини, лимону та м’яти, шоколаду тощо.

Продається мед за ціною $14 за банку, крем-мед – $12,5 за банку. Завдяки підвищеному попиту на дану продукцію, цього літа Redmart планує запустити в продаж ще два українських бренди.

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...