Всі негативні стереотипи стосовно вживання свинини формуються у споживачів через брак інформації від виробників і рітейлу.

Про це повідомила керівник відділу досліджень споживачів та покупців компанії «АСНІЛЬСЕН Юкрейн» Тетяна Шевченко, посилаючись на результати дослідження, яке компанія Nielsen здійснила в Україні спільно з Асоціацією «Свинарі України».

Наприклад, серед споживачів існує стереотип, що свиней годують неякісними кормами, що позначається на якості м’яса.

Також вони вважають що масове виробництво свинини не може бути органічним через велику кількість антибіотиків та інших хімічних препаратів, які застосовують у вирощуванні тварин, тобто м’ясо не може бути органічним.

За словами Тетяни Шевченко, стереотип розповсюджується і на певні частини свинячої туші. До прикладу, деякі споживачі вважають, що свиня отримує в ошийок найбільшу кількість ін’єкцій, тому це м’ясо містить високу концентрацію хімічних речовин.

На її думку, галузь свинарства має приділити увагу каналу комунікації зі споживачами, щоб змінити ці стереотипи і формувати більш позитивний імідж свинини.

Тетяна Шевченко розповіла по пунктах, якої інформації не вистачає споживачам:

– як вирощують свиней та  в яких умовах;

– якими кормами їх годують, чому вони корисні для тварин;

– чи виробляють органічну свинину великі фермерські господарства;

– яким способом було забито тварину (це питання є важливим для певної категорії споживачів).

Повідомляє Agrotimes

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...