Український експорт до Японії зріс на 32%. Таким є показник 2018 року порівняно з 2017р. Найбільший потенціал експорту до Японії мають перероблені та готові нішеві харчові продукти, зазначає в. о. міністра аграрної політики та продовольства України Ольга Трофімцева.

Про розвиток українського експорту до Японії говорили під час круглого столу «Відкриваючи Японію: план дій на 2019-2020», повідомляє Мінагрополітики на своєму сайті.

Зокрема, у цінах український експорт у 2018 році до Японії склав $112 млн. У Мінагрополітики шукають шляхи його розширення: наразі формують на наступні 5 років дорожню карту виходу української продукції АПК на ринок Японії.

«Японія входить до переліку ключових ринків згідно з Експортною стратегією України та секторальною експортною стратегією для харчової та переробної галузі. Японія – третя економіка у світі з високою платоспроможністю населення. Тому цей ринок є надзвичайно цікавим і перспективним для аграрного експорту», – наголосила Ольга Трофімцева.

Під час круглого столу було обговорено результати міжнародної виставки Foodex Japan 2019, яка проходила в Японії у березні цього року, де вперше брали участь українські виробники. Уже є позитивні результати: два вітчизняні виробника отримали інспекцію свого виробництва від японських партнерів, 11 з 13 компаній мають домовленості щодо співпраці.

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.