Світові мережі ресторанів Hesburger та Vapiano відмовилися використовувати яйця отримані від кур, що вирощуються в клітках.

Фінська мережа ресторанів фастфуду Hesburger зобов’язується до 2021 року вивести із закупівель всі яйця від курей, що утримуються в клітках. Ця політика охоплюватиме всі країни, де знаходяться ресторани мережі.

Компанія Hesburger представлена у більш ніж 10 країнах серед яких Німеччина, Росія, Іран та Україна, в загальній кількості налічується 460 закладів. Щорічно мережа використовує близько 294 тонн яєць.

Не менш відома мережа італійських піцерій Vapiano також приєдналася до глобального тренду і офіційно відмовилася від яєць отриманих з кліткового утримання починаючи з 2018 року. Мережа Vapiano представлена у 33 країнах світу, серед яких також є і Україна. Відповідне рішення було прийнято в ході переговорів із зоозахисними організаціями Open Cages, Open Wing Alliance та Albert Schweitzer Foundation.

На сьогодні в Україні також представлені  декілька крупних компаній, які відмовилися використовувати яйця з кліткового утримання, такі як: McDonald`s, Nestle, Danone, PepsiCo та Unilever.

Повідомляє Агро-Центр

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.