Нещодавно в Великій Британії розпочався Тиждень томатів (Tomato Fortnight) – щорічна ініціатива Британської асоціації виробників томатів. Для фермерів це ефективний інструмент спільного вирішення проблем, з якими вони зіштовхуються у повсякденній діяльності.

Якщо справа стосується торговельних відносин та ринкових угод, то виробники томатів Великої Британії ведуть кожен свою власну гру. Але коли йдеться про загрози для промисловості або для представників галузі, вони знають, де знайти один одного. Саме для цього і організовується щорічно британська Tomato Fortnight, яка виводить цей продукт у світ уваги протягом 2 тижнів поспіль.

Це важливі тижні, оскільки саме зараз у Великій Британії – пік виробництва томатів. Попри те, що кількість виробників у країні скорочується, площі під томатами зростають. Британські споживачі цінують місцеві помідори, що знайшло чітке відображення у збільшенні обсягів вирощування.

Покупці у Великій Британії надають перевагу продукції, вирощеній у своїй країні, оскільки вона проходить менший шлях від виробника до продавця.

«У Голландії, Іспанії та Італії фантастичні виробники, але ми маємо вигоду продавати свіжі смачні помідори на нашому місцевому ринку», – говорить Paul Falkner, засновник компанії Eric Wall ltd (11 га помідорів).

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.