У Німеччині  Ніколь Класкі створила супермаркет некрасивих овочів «THE GOOD FOOD». Власниця збирає у фермерів овочі та фрукти, які не підійшли під високі стандарти супермаркетів – у формі сердечок, курячих лапок, лущені тощо. Така продукція дешевша, тож магазин швидко набув популярності серед громадян.

Щороку в Німеччині псується 11 млн тонн продовольства. Частина харчів іде на смітник через закінчення терміну придатності, частина – просто не проходить перевірку якості та естетики на заводах і супермаркетах. Таку тенденцію активісти на чолі з Ніколь Класкі вважають неприпустимою.

Тому щотижня активісти їздять по фермерських господарствах, збираючи продукцію, яка не підійшла закупникам чи торгівельним мережам через неправильну форму або малий розмір плодів. Волонтери стверджують: те, що такі овочі чи фрукти потрапляють на смітник – насправді збитки для всієї економіки. Адже в такому разі до нуля зводиться робота фермерів, які вирощували та збирали цю продукцію. Сьогодні з ростом кількості населення на планеті такі об’єми харчових відходів неприпустимі.

Продукцію в активістів купують виробники морозива, яким потрібні банани та інші фрукти. А в ресторані індонезійської кухні готують страви з врожаїв, які не потрапили на полички магазинів.

Також супермаркет «THE GOOD FOOD» почав закуповувати продукцію, термін зберігання якої близький до закінчення.

 

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.