Аналітики Rabobank прогнозують, що міжнародна торгівля картоплею в найближчі 10 років зростатиме, і найбільшу вигоду від цього отримають північно-західні європейські експортери.

Переваги картоплярства стануть відчутними для тих господарств, які зможуть вирішити місцеві проблеми якості ґрунту, а також вибудувати бізнес в умовах посилення екологічних стандартів, нестабільності цінових змін і напруженості в міжнародній торгівлі.

Експерти наводять дані щодо значного зростання азіатського імпорту, який збільшився на 98,6% – загалом до 1,632 млн т. Таким чином, Азія стає головним споживачем картоплі.

Різке збільшення попиту на картопляну продукцію в Азії, Близькому Сході і в Латинській Америці пояснюється збільшенням доходу у громадян, зростанням середнього класу, урбанізацією і поширенням ресторанів швидкого харчування.

Хоча споживання картоплі зростає майже у всіх країнах світу, переробна галузь для цієї продукції розвинена лише в 4 країнах: Нідерланди, Бельгія, Канада і США. Саме вони забезпечують понад 80% експорту переробленої картоплі, і найбільша частка належить Бельгії (за 10 років збільшила експорт картоплі на 11%).

Аналітики відзначають, що прибуткове виробництво заморожених картопляних продуктів вимагає цілорічної поставки високоякісних бульб. Щоб отримати необхідні обсяги, виробники картоплі в Північній Америці і Північно-Західній Європі інвестували в інновації, механізацію, зберігання і зрошення. У результаті врожайність з гектара в середньому перевищує 40 т.

Повідомляє Landlord

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.