У 2019 році виробники малини оптимізують існуючі насадження через збитковість і брак робочої сили. Збиткові проекти закриватимуть і переходитимуть на інші технології, аби забезпечити кращу прибутковість.

Про це розповів заступник директора з наукової роботи Інституту садівництва НААН Олександр Ярещенко.

Він підкреслив, що минулий рік показав, що малиновий бум 2016-2017 років минув. Збільшення обсягів виробництва у 2018 році призвело до найнижчих цін на малину за останні декілька років.

Також, за словами Олександра Ярещенка, відбуватиметься перехід від кількості до якості. Адже у 2018 році на ринку бракувало ягоди високої якості.

«Виробники малини вкладатимуть не стільки в розширення насаджень, скільки в удосконалення технологій для досягнення вищої якості продукції», – зазначив він.

Крім того, цього року ягідники розвиватимуть кооперацію, розбудовуватимуть потужності із заморожування малини.

Експортний потенціал має переважно заморожена малина. Так, експорт у 2018 році був спрямований здебільшого до Польщі та Білорусі з подальшим реекспортом.

Виробники, які минулого року змогли організувати заморозку якісної ягоди, без проблем експортували її, й експортували б і більше, якби вона була.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...