Тисячі невеликих сільських міст при їх розвитку допоможуть розблокувати економіку країни.

   Індія готова стати третім за величиною споживчим ринком після США і Китаю; очікується, що споживчі витрати в Індії зростуть з 1,5 трлн доларів США, в даний час, до майже 6 трлн доларів США до 2030 року, говориться в звіті Всесвітнього економічного форуму.

Згідно з документом ВЕФ, з щорічним приростом ВВП на рівні 7,5 відсотка, Індія в даний час є шостою за величиною економікою в світі. Очікується, що до 2030 року внутрішнє приватне споживання, на яке припадає 60 відсотків ВВП країни, перетвориться в можливість зростання в 6 трильйонів доларів США. «У разі реалізації це зробить споживчий ринок Індії третім за величиною в світі після США і Китаю», говориться в звіті.

Коментуючи звіт, Зара Інгілізян, голова відділу споживчих галузей і член виконавчого комітету Всесвітнього економічного форуму, зазначила, що «оскільки Індія продовжує свій шлях в якості однієї з найдинамічніших середовищ споживання в світі, лідери державного і приватного секторів повинні будуть взяти на себе спільну відповідальність , щоб забезпечити відповідальне споживання. Незважаючи на значне зростання споживання, необхідно вирішувати найважливіші соціальні проблеми, включаючи розвиток навичок і зайнятість майбутньої робочої сили, соціально-економічну інтеграцію сільської Індії і створення здорового і сталого майбутнього для її громадян. У звіті під назвою «Майбутнє споживання на швидко зростаючому споживчому ринку – Індія» зазначається, що зростання середнього класу виведе з бідності майже 25 мільйонів домогосподарств ».  

Згідно зі звітом, зростання доходів підніме Індію з «дна економічної піраміди» і перетворить в країну з розвинутим середнім класом. В майбутньому зростання споживання відбуватиметься в основному з багатих і густонаселених міст і розвинених сільських поселень.

«40 великих міст Індії створять можливість споживчого попиту в 1,5 трильйона доларів США до 2030 року, багато тисяч невеликих міст також зроблять свій внесок. Паралельно буде можливість розблокувати майже 1,2 трильйона доларів США споживчого попиту в розвинених сільських районах шляхом поліпшення інфраструктури і забезпечення доступу до організованої і онлайн-роздробі », зазначив ВЕФ.

Звіт, підготовлений у співпраці з Bain & Company, заснований на опитуваннях споживачів, проведених серед 5100 домогосподарств у 30 містах Індії, і заснований на більш ніж 40 інтерв’ю з лідерами приватного і державного секторів. «Це прекрасне майбутнє для фірм, які хочуть відкрити можливості для споживання в Індії», – заявив Никхил Прасад Оджа, аналітик з Bain India.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.