Компанія Dairy Air Ice Cream Co закрилася через рік після того, як вирішила піти проти громадського тиску і не проводити ребрендинг, пише Guardian.

Справа в тому, що власники малого бізнесу вирішили якось виділиться серед конкурентів. І придумали, на їх погляд, дещо дуже креативне, а саме – логотип із зображенням сексуальної корови.

Логотип представляв собою малюнок тварини з довгими світлими косами, людським млосним поглядом і виставленою напоказ «філейною частиною».

Однак захват від споглядання такої картинки відчули далеко не всі. Так, хтось побачив у цьому художній задум. Інші назвали логотип принизливим і сексистським.

«Гіперсексуальна корова з піднятою дупою і тикаючим в коло хвостом чекає чого? Я не впевнений, але думаю, що мене це ображає», — сказав один з місцевих підприємців в інтерв’ю газеті New York Post.

Пониклі під впливом громадськості, власники компанії пообіцяли провести ребрендинг. Але насправді нічого не сталося. Вони порахували вартість зміни маркетингової стратегії і передумали. Це рішення стало для компанії фатальним.

Нещодавно магазин Dairy Air Ice Cream Co закрив свої двері. Але його власники вважають, що це сталося не через їх “сексуальну корову”, і навіть не через якість морозива. На їх погляд, у всьому винні радикальні ліберали.

Але є і ще одна точка зору. Один зі спостерігачів, який має досвід у питаннях роздрібної торгівлі, зазначив, що магазин був відкритий тільки з четверга по неділю і працював обмежені години. Цього просто виявилося недостатньо, щоб платити за оренду.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Loading...