За останні 2 роки в Україні закрилося 150 підприємств (кожне шосте), які займалися виробництвом хліба. Про це повідомляється на сайті компанії Pro-Consulting.

Всього зараз налічується до 400 промислових пекарень і приблизно стільки ж приватних малопотужних підприємств продуктивністю від тонни продукції на рік.

В компанії зазначають, що 40-60% ринку хліба в Україні знаходиться в тіні. Але його споживання так чи інакше демонструє скорочення.

Справа в тому, що покупців традиційних хлібобулочних виробів стає в країні все менше через загальне зниження чисельності населення, при цьому дедалі більша частина споживачів, особливо молодь, віддає перевагу новим видам продукції, орієнтованим на заклади швидкого харчування.

Багато жителів міст більшу частину часу проводять поза домом і не мають можливості повноцінно харчуватися. Вони перекусують чіабаттою, мафінами, донатами, іншими булочками, які перекочували до нас із західної культури.

Крім того, поширення набули електричні хлібопічки. А їх продукція, звичайно, не враховується в офіційній статистиці. Також росте попит на заморожені тістові напівфабрикати для приготування вдома.

На найближчі кілька років аналітики компаній не очікують зміни тенденцій, що склалися на ринку хліба. Продовжиться скорочення споживання соціальних сортів хліба, а попит на випічку для фаст-фудів, закладів HoReCa, і інших елементів громадського харчування буде рости. 

До слова, за даними офіційної статистики, за січень-листопад 2018 р. виробництво хліба та хлібобулочних виробів нетривалого зберігання склало 870 тис. т, що на 9,7% поступається показнику аналогічного періоду роком раніше.

Наразі 90% ринку хліба України займає продукція національного виробника. Половина виробництва доводиться на 6 великих компаній.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.