Фото: Dębnik 52

Мінекономіки отримало першу заявку на реєстрацію продукту із захищеним географічним зазначенням. Це «ГУЦУЛЬСЬКА ОВЕЧА БРИНДЗЯ», яка першою в Україні проходитиме подібну процедуру, повідомляє Міністерство аграрної політики та продовольства.

В майбутньому географічне маркування стане об’єктом для охорони в тому числі і в Європейському союзі.

«Продукти з географічним маркуванням мають унікальні особливості, пов’язані з їх походженням з певного регіону, відображають неповторні традиції, культурну спадщину та історію України. Така продукція забезпечить перспективи не лише для розвитку локального виробництва, а і для ефективної роботи на зовнішніх ринках, збільшення експортного потенціалу та впізнаваності України як виробника харчової продукції світового рівня», — пояснює Олена Ковальова, заступник міністра аграрної політики та продовольства.

Вона додає, що запровадження системи географічних зазначень має низку переваг, серед яких – гарантування якості і безпечності продукції, уникнення фальсифікації та підробок, покращення організації процесу виробництва, розвиток кооперації, створення нових робочих місць, розвиток сільських територій та популяризація зеленого туризму.

До слова, завдяки отриманню марки географічного значення популярності у всьому світі набули шампанське та коньяк, деякі види сирів.

Нанесення цього знаку засвідчує високу якість продукту, тривалу традицію його виробництва та особливий зв’язок з територією, де він виготовляється.

Аби не порушувати право інтелектуальної власності, наприклад, Україні доведеться повністю відмовитися від назви коньяк чи шампанське. Шампанське, до речі, виробники уже іменують ігристим вином. Нову назву для коньяку ще придумують.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.