За кожен день затримки в’їзду комерційних суден в Керченську протоку торгові компанії втрачають $15-20 тис., повідомляє BBC.

«Після таких великих втрат вони більше не хочуть плавати тут. Ця невизначеність особливо складна для нас», — коментує директор Маріупольського морського порту Олександр Олійник.

За його словами, за останній час в порту було зафіксовано всього одне судно, завантажене соняшниковим шротом, тоді як раніше таких нараховувалися десятки щодня.

Прямуючи з Маріуполя в Керченську протоку і за її межі, екіпаж не знає, чого чекати далі, і як довго вони стоятимуть на точці входу.

Напруженість спостерігається і серед співробітників порту. Конфлікт з Росією напряму загрожує втратою 4000 робочих місць. Поки в порту уникають звільнень, але подальший розвиток ситуації ніхто не береться прогнозувати.

Нагадаємо, раніше AgroDay повідомляв, що українські порти Маріуполь і Бердянськ були фактично заблоковані Російською Федерацією для заходу і виходу суден.

Пізніше Росія частково розблокувала вихід суден в Азовське море. Порти відновили перевалку зерна, працюючи в штатному режимі.

Однак Ігор Барський, начальник Маріупольського філіалу Адміністрації морських портів України, минулого тижня заявив, що Росія продовжує затримувати торгові судна, які прямують в Азовське море. Суду зупиняють, оглядають, ставлять у чергу. В результаті судновласники підняли вартість фрахту до $7 на тонні.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.