Овочеві смаки в напоях стали топ-тенденцією 2018 року. Про це на на Ukrainian Food Expo розповіла Вероніка Головіна з компанії «DOHLER Україна», пише agro.guide.

За її словами, фруктово-овочеві комбінації смаків в Україні набувають все більшої популярності через їх корисність та менший вміст цукру.

«Лише 32% споживачів шукають «солодкий смак» в продуктах зі зниженим вмістом цукру», — говорить експерт.

Щодо солодощів, то популярністю користуються сендвіч-формати та перекуси «на ходу». Виробники роблять свої продукти малими, порційними — тобто зручними для швидкого споживання.

Посилює свої позиції і шоколад, але це стосується товарів преміум-сегменту.

До слова, саме овочеві снеки можуть стати їжею майбутнього у всьому світі. Принаймні, про це свідчать продукти, які були представлені на SIAL Paris 2018, найбільш інноваційній виставці їжі та напоїв. Серед них було знайти боби, злаки, сушені овочі та фрукти, ягоди, і навіть жолуді та горіхи. Подекуди траплялися продукти з молоком — звісно, безлактозним.

При цьому всі футуристичні розробки були суто вегетаріанськими. Наприклад, spire – італійський веганський снек на основі спіруліни, гороху та рисового борошна. Або аквафаба — відвар, що лишається після варки нуту чи інших бобових – ще один дуже веганський і модний інгредієнт, яким замінюють яйця у стравах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.