Обсяг українського ринку кави за перше півріччя 2018 р. збільшився на 9,2% в порівнянні з аналогічним періодом торік і склав 9,54 тис. т. Про це розповів Олександр Соколов, генеральний директор компанії Pro-Consulting, пише agro.guide.

Експерт зазначає, що вітчизняний ринок кави зростає швидкими темпами. Як наслідок — збільшується кількість учасників цього ринку — виробників, кав’ярень, точок приготування кави на виніс тощо. Поряд з десятком великих ринкових суб’єктів, кавовим бізнесом в Україні вже займаються понад 1,5 тис. дрібних учасників.

«Пропозиція стає різноманітнішою, підвищується рівень конкуренції. Зростають продажі натуральної кави», — розповідає Соколов.

Поряд з цим українці змінюють саму філософію споживання кави. Все частіше споживачі хочуть отримати від напою не лише приплив бадьорості, але й естетичне задоволення.

Нагадаємо, раніше ми писали, що середній українець споживає в 8 разів менше кави, ніж житель ЄС.

За результатами минулого року Україна закупила на зовнішніх ринках 31 тис. т кави — приблизно по700 г на людину. В Євросоюзі цей показник знаходиться на рівні 5,7 кг.

Водночас, за останні 10 років продажі кави в Україні зросли майже на 24%.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.