Маріупольський морський порт відновив штатний режим роботи, проте Росія продовжує затримувати торгові судна, які прямують в Азовське море. Про це в інтерв’ю Liga.net розповів Ігор Барський, начальник Маріупольської філії Адміністрації морських портів України (АМПУ).

За його словами, судна зупиняють, оглядають, ставлять у чергу. В результаті судновласники підняли вартість фрахту до $7 на тонні.

Наприклад, з Маріуполя в порти Італії фрахт коштував $21, тепер — $28. Для порівняння, вартість фрахту з портів Чорного моря становить $15.

“Фрахт з Маріуполя дорожчий через необхідність проходження каналів і проток, а затримки збільшують його вартість ще більше. Тепер фрахт майже в два рази дорожчий у порівнянні з портами Чорного моря”, – констатує начальник порту.

На його погляд, теоретично вантажі треба було б перенаправити в порти Чорного моря. Але на це потрібен час, адже суднова партія накопичується 2-3 тижні. Крім того, автоперевізники відмовляються їхати за вантажами до Маріуполя через відсутність нормальних доріг, а залізниця і так перевантажена.

«Доводиться працювати в Маріуполі. Бізнес став дорожчим. Це позначається негативно як на вантажопотоці, так і фінансових результатах», — говорить Барський.

І додає, що з моменту затримок (29 листопада) порт втратив близько 300 млн грн, АМПУ — 120 млн грн.

Нагадаємо, раніше AgroDay писав, що азовські порті відновили перевалку зерна, відвантаження йдуть за планом.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.