Щоб бути прибутковою, грибна ферма повинна виробляти не менше 15 т продукції в день, мати своє компостне виробництво на 9 тунелів і сучасний відділ продажу. До такого висновку прийшов Максим Єнченко, представник компанії Аmycel.

“Інвестиції у виробництво такого формату становлять близько €15 млн, а термін окупності — 6 років”, — зазначив фахівець.

Серед переваг грибного бізнесу він виділив можливість збирати урожай цілий рік без перерв — до 10 разів з однієї площі. Це приблизно 600 кг гриба з 1 кв. метра підлоги теплиці в рік.

Сировиною для виробництва грибів виступають звичайні відходи сільгоспвиробництва, а вирощуванням можна займатися незалежно від погодних умов.

“До того ж, гриби — популярний і корисний продукт, споживання якого росте по всьому світу”, — додає експерт.

За даними Аmycel, зараз в Україні існує 5 компостних виробництв, а розведенням печериць займаються 300 грибних ферм.

Річний обсяг виробництва печериць становить 51 тис. т, гливи і екзотичних грибів — 4,9 тис. т. При цьому кожен українець в середньому з’їдає за рік 1,4 кг грибів, пише EastFruit.

До слова, український ринок грибів зростає на 3-5% щорічно, починаючи з 2014-го. Причому розширюється не тільки внутрішній ринок, але і експорт. Тільки за два останні роки зовнішні поставки грибів зросли в 12 разів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.