Канадський фотограф Джоел Кантор жив в кібуці з 1976 по 1987 рік. У своїй серії фотографій він показує повсякденне життя цього унікального формування, яке зіграло ключову роль у забезпеченні продуктами нової держави Ізраїль.

“Я приїхав до Ізраїлю як канадський студент після того як помандрував по Європі”, — розповідає Кантор.

Коли я залишав рідний дім, мій дядько дав мені клаптик паперу, на якому були написані три слова: «Кібуц Кфар Менахем».

Коли Кантор приїхав в це місце, то потрапив сім’ю, яка прийняла його як рідного. Він родом з північноамериканської типової єврейської родини, за словами Кантора, з усіма витікаючими. Наприклад, забобонами з приводу соціального статусу і зовнішнього вигляду.

А в кібуці на нього нахлинуло почуття свободи, охопила атмосфера природи і люблячих людей.

“Я працював в курниках і полі, поки не зрозумів, що це те, що розкриває мої найкращі здібності, — говорить він. — У Канаді я б ніколи не набув такого досвіду».

Кантор планував свій час так, щоб залишалася можливість фіксувати все, що з ним відбувалося в Ізраїлі, на плівку. Документальна фотографія дозволила йому зануритися в досі незвіданий світ, подивитися на нього неупереджено.

«Сьогодні, коли істина губиться у вирі фейків, мої знімки, і нехай не досконалі, показують справжні події і факти з перших рук», — підсумовує Кантор.

 

Ці фотографії представлені на виставці «Нічний сторож: історичні сцени з кібуцу Кфар Менахем» в Єрусалимі.

Джерело: Haarez

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.