В Україні лише 6% споживачів купують запаковані продукти харчування онлайн і лише 3% замовляють через інтернет свіжу їжу, повідомляє Retailers з посиланням на соціологічне дослідження компанії Nielsen.

При цьому 58% українців відповіли, що купують в інтернеті одяг, взуття та аксесуари, 50% – IT-техніку і мобільні пристрої, 44% — споживчу техніку, 40% — косметику та товари по догляду за собою.

У той же час за останні два роки онлайн-покупки упакованих і свіжих продуктів харчування в світі збільшилися на 15%. За оцінкою Nielsen, оборот світової онлайн-торгівлі в цьому сегменті становить $70 млрд.

Раніше ми писали, що в Україні відкривається все менше нових магазинів, які торгують продуктами.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.