У світі немає дефіциту фруктів і ягід — є дефіцит якісної продукції. Таку думку на конференції в Молдові висловив Андрій Ярмак, економіст інвестиційного відділу ФАО, пише east-fruit.

На його погляд, саме якість продукції гарантує стабільний розвиток ягідного бізнесу в майбутньому. А ще — просування і маркетинг.

«В Україні в цьому сезоні ціна на малину склала $0,25 за кг. Ще три роки тому вона доходила до $2/кг. Чому так сталося? — задається питанням експерт. — Малина може бути різною».

Надання свіжого, смачного, каліброваного продукту в зручній упаковці, в зручний час і в зручному місці є якраз тою доданою вартістю, якої прагне споживач, вважає Ярмак. Ціна на таку свіжу ягоду можуть сягати $20, тоді як заморожена коштуватиме всього $1,5.

Постачати свіжі якісні ягоди зараз можна куди завгодно, попит на них є у всьому світі. Доставка авіатранспортом обійдеться до $2.

До речі, за підсумками 2017 р. ягоди обігнали яблука по обсягу світової торгівлі, досягнувши в грошовому обчисленні $11 млрд. Ярмак вважає, що розрив надалі тільки збільшуватиметься. Яблука втрачають популярність і програють конкуренцію більш зручним для споживання продуктам.

Раніше AgroDay повідомляв, що малиновий бізнес в Україні перетворився з нішевого на масовий.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.